دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تهران که دیروز خود را از طبقه اول دانشکده فنی به پایین پرت کرده بود، امروز درگذشت. دانشگاه برای بررسی موضوع کمیته حقیقتیاب تشکیل داده ولی فعلا خبری از تعلیق استاد نیست هرچند که او بنا ...
«زهرا» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر امروز از راهپله طبقه دوم دانشکده برق به پایین پریدکلانشهر : پس از اقدام به خودکشی یک دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران، اطلاعات بیشتری از این اتفاق به دست آمد.
به گزارش ...